Marketing /Sprzedaż/ Dystrybucja:

Marketing /Sprzedaż/ Dystrybucja:
· Jakość produktów
· asortyment (szerokość, głębokość, długość)
· wizerunek produktów
· marka i jej siła
· cykl życia produktów
· jakość
· serwis po sprzedaży
· poziom cen
· warunki kredytowania
· marże
· wielkość obrotu
· kanały dystrybucyjne
· udział w rynku
· pokrycie rynku siecią dystrybucji
· zasięg geograficzny
· przystosowanie do potrzeb rynku
· umowy z odbiorcami
· opinia klientów o produkcie

3 komentarze:

  1. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie sama sprzedaż to bardzo ważna gałąź jeśli chodzi o samo prowadzenie biznesu. Jednak jeśli decydujemy się na sprzedaż międzynarodową to polecam zapoznać się z Vat Complaince https://comparic.pl/co-to-jest-vat-compliance/ gdyż jest to ważna kwestia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie są to rzeczy które przy prowadzeniu każdego biznesu są niezbędne. Ja także jestem zwolenniczką korzystania z dobrego oprogramowana. Właśnie dlatego polecam każdemu system DMS https://www.connecto.pl/system-dms-connecto/ który jak dla mnie jest bardzo potrzebny.

    OdpowiedzUsuń